این ایده خوبی است برای گرفتن دانه مورینگا مبتلا به سندرم نفروتیک است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

این ایده خوبی است برای گرفتن دانه مورینگا مبتلا به سندرم نفروتیک است

به عنوان بخش مهمی از درخت مورینگا، دانه مورینگا به طور گسترده برای اهداف مختلف از بخار پز استفاده می شود، آب پز و یا بو داده. سندرم نفروتیک است که توسط پروتئین مشخص و تورم به خصوص بر سلامت بسیاری از کودکان. این خوب است که دانه های مورینگا مبتلا به سندرم نفروتیک؟

مانند سایر گیاهان، دانه مورینگا دارای خواص آنتی اکسیدان. این سود می تواند نفروتیک بدن بیماران مبتلا به سندرم از آسیب اکسیداتیو ذخیره و محافظت از بافت عملکردی کلیه باقی مانده است. علاوه بر این، آن را نیز قادر به افزایش سلامت کلی بیماران.

برای تسکین علائم بیماران و جلوگیری از بدتر شدن سندرم نفروتیک، بیماران اغلب نیاز به گلوکوکورتیکوئیدها، که خطر ابتلا به قند خون بالا و دیابت را افزایش دهد. در این وضعیت، دانه مورینگا مفید است که به غنی در روی، ضروری است که برای تنظیم ترشح هورمون انسولین است. که شده است، این دانه می تواند کمک به سطح قند در خون باقی می ماند.

به عنوان دانه مورینگا تست شامل اموال ادرار آور می تواند ادرار را تشویق کنند. از این نقطه، دانه مورینگا برای کمک به کلیه های بیمار برای حذف مایعات اضافی از بدن، از بین بردن تورم و فشار خون بالا سودمند هستند، در حالی که التهاب شایع ترین علامت سندرم نفروتیک است.

آخرین اما نه کم، دانه مورینگا نیز اثر قوی آنتی بیوتیک داشته باشد. با سندرم نفروتیک، بیماران همیشه آسیب پذیر به عفونت های مختلف. بنابراین، بیماران می توانند دانه های مورینگا برای مبارزه با عفونت های مختلف مصرف می کند.

تا کنون، هیچ پژوهش برای تشخیص عوارض جانبی از دانه های مورینگا، اما overdosing، یا بد، باید برخی از مشکلات و عوارض جانبی باشد. با توجه به این، اگر شما می خواهید به استفاده از آن با خیال راحت و به درستی، شما باید با دکتر خود در پیشبرد آنلاین قبل از مصرف مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان دانه مورینگا ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: